FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fredagkväll

Pojkarna är dyngtrötta här och Vanessa är på dansen. Hon borde komma hem närsomhelst nu. Slarvmajan glömde både mobilen och kvittot hemma... tur att hon åker hem med en kompis.
Jag har gjort hallonmoussen och chokladgrädden klar idag, och fyllt hela tårtan. Nu står den i kylen och redo för att täckas med sockerpastan i morrnbitti. Sen ska den dekoreras med Sams namn bl a. Imorrn ska jag till syrran på namnfest nämligen.

Jag har gjort lite snittar vi ska ha till Lets Dance, och sen blir det väl en massa annat gott med kan jag tänka mig.
Älskar fredagkvällar, så mysigt att veta att man inte behöver vakna av larmet på mobilen dagen efter och slippa stressa på morgonen.




Skagenröra i rullat och uppskuret tunnbröd med stenbitsrom och dill. Mums!

Kommentarer
Postat av: Erika

Mmmm, va goda dom ser ut att vara, me like

2010-02-19 @ 20:42:01
URL: http://carpediem.bloggplatsen.se
Postat av: mica

Haha ja och här blev det pizza xD

2010-02-20 @ 00:30:08
URL: http://blackorchiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0