FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lunch med syrran

Var å lunchade med syrran i Täby idag, åt asiatisk buffé, mums!! Tog massor på tallriken i 2 omgångar.. fast åt bara upp ena. Ja det är ju buffé.. bättre att ta för mycket än för lite.

Var mysigt att få träffa Sam oxå, min systers supersöta son. Och han e ju LITE min med såklart.. ;p
Jag e ju MOSTER. ;)
Vi stannade inte länge i centrumet, hatar att gå för mycket i affärer och se allt fin utan att ha en krona på fickan. URK! Tog en snabbtitt inne på HM och Gina... såg en del fint men kanske borde rensa bort hemma först. Är proppfullt i garderoberna men endå är det svårt att hitta något att ha på sig. Har alldeles för många "kan vara bra att ha plagg"  eller "vänta tills man byter stil plagg"... Ja sånt man tycker är snyggt på andra men så fort man själv tar det på sig åker det av igen och man tar nått annat ändå. Jag har en del plagg som jag tänker att jag ska ha "då jag är vuxen".. och sen inser jag att jag aldrig kommer bli "vuxen".. ja inte SÅ vuxen.

Fast det mesta är "kan vara bra att ha plagg". Och som bara tar PLATS.

Men å andra sidan är jag ganska ombytlig, och vet egentligen inte riktigt vilken stil jag har.. vet bara vad jag INTE gillar typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0