FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

UFO (Unidentified Flying Objetc)

De som tror att det inte finns liv på andra planeter måste vara bra puckade! Varför skulle vi ganska korkade jordmänniskor vara de enda i universum? Folk är extremt rädda för att tro på såndant de inte sett, trist och otroligt trångsynt. Och även då de ser det, så förnekar de det.


Är det så vi människor (jordbor) funkar? Allt som känns främmande och oförklarligt skjuter vi ifrån oss?


Jag tror att det finns olika sorters utomjordingar, att de är extremt mycket mer intelligenta än vi jordbor, men att de är rädda för att visa sig pga våra egna rädslor och framförallt OKUNSKAP.


Världen är helt enkelt inte redo!
Tror även att de är mindre än oss och mer sköra.. därav en annan orsak till varför de undviker kontakt. En människa skulle säkert kunna förgöra dem med bara händerna. Ja, det är vad jag tror. Inte ett dugg flummigt, bara vidöppet tänkande.


Jag har själv sett ett ufo med egna ögon då jag var i Chile, det var 3 cigarrformade föremål som stod blixtstilla på himlen för att sen snabbt bara försvinna över anderna.
De såg ungefär ut som patroner. Bland det häftigaste jag upplevt!

Skiter i vad andra tror, JAG VET vad jag såg, och det vore rent oförskämt att inbilla oss att vi skulle vara de enda i universum.


Lite läskig va? Hehehe! ;p


Vi har en förmåga att alltid vilja ha bevis, eller "vettiga logiska" förklaringar/bortförklaringar. Varför skulle det vara ologiskt att det finns liv i rymden?

Klart det finns folk som bluffar, det ser vi ju i det mesta faktiskt, i allt från spåkärringar till politiker! Men detta betyder ju inte att ALLA bluffar.
Det ena behöver inte hela tiden utesluta det andra, vilket många har svårt att fatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0