FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Paket

Hämtade paketen, det var som väntat mina skor och stövlar som kommit.

Är supernöjd med dem alla utom ena paret som kom i fel stl.. trist! Har mailat om hur jag ska göra nu, har ju betalt för dem. Skitsnygga stövlar i jeans! Men kom tyvärr i stl 8.5 istället för 6.5.
Så jävla typiskt..för det var ju DESSA stövlar jag egentligen köpte.. de andra skorna köpte jag mest som en bonus på köpet för att samfrakta då de endå var så billiga...




Pumpsen var iallafall grymt sköna! Satt perfekt. Så lite tur har jag iallafall. Måste jag bara se till att få lite tillfällen att använda dem oxå. ;p Och kanske handla TILL dem... ja nån klänning eller kjol som passar. Eller en väska kanske? ;)
 
M skrattade då han såg dem. SKRATTADE. Jag frågade om han tyckte de var fula?
-Haha, nä inte fula.. bara sååå DU lixom.
Jahapp, var det bra eller dåligt? Det vet man aldrig med M, för ironi är nog det bästa han vet. Tror jag.
Tur att man e singel!




Vilder blev förälskad i dessa, otippat med tanke på de förra gråa som kom för ett tag sen som han dessutom SOV i!


Han blev skitsur på mig då jag sa att de faktiskt var till MIG och att de var för stora för honom.. ska nog se om jag kan hitta ett par sådana till honom. Ett par i hans stl!

Det kom förresten ett par rosa oxå.. men som jag inte direkt skulle kalla rosa kanske, de var mer beiga i nån skum nyans.. lite som spya typ...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0