FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mitt hjärta gråter

över Vanessas värdelösa farsa, fy faan en mer snål och sniken människa får man leta efter.!!

Jag har valt att hålla käften för att jag tyckte att det funkade då en viss Ida började träffa honom strax efter 1 års ålder, han valde att skita i barnet sen jag var i 4:e månaden,.. (planerat och hans föräldrar gav oss en namnbok)

Men så "ångrade" han sig.. och mutade med en resa till Ibiza för att jag skulle göra abort. No way!

Sen kom hon, underverket, det finaste som skådats... men på BB då min mamma ringde hans mamma /han hade bytt nummer) så svarar de om underverket med att lägga på luren och sen kallt åkta till Thailand med "stackars Mattias som måste bli pappa"


Jag är pisstokig och kokar efter den jävla nonchalansen han visar min fina prinsessa, fattar han inte att hon är värd bättre????

Han har ju själv valt det i början, och sen får han min prinsessa att bli ledsen och kännas sig bortglömd.

FUCK HIM säger jag.

Javla ego!!
 Patetisk nolla som är en otrogen och feg skit,,, tro mig,... han hade mig samtidigt som han hade sin "Ida" som var "hemlig" då... Jo.,.. det var ju farmor som sjungits Idas sommarVisa då jag frågade honom vem den där Ida var..  Jo tjena, My ass, han bedrog sin nya... med mig. Men jag bara playade honom då, som hämnd för att han behandlade mig som skit då jag var gravid.´

DOn´t fuck with me I fuck with u!!!

Sooo true!!!



Jag HATAR att henns syrror tillåts reta henne, jag HATAR att hon inte prioriteras någonting.

Men hennes pappa är så jävla lat och bekväm, så hon duger bara till att se efter och underhålla sina bortskämda och elaka styvsystrar..




Kommentarer
Postat av: Stefan

Bra skrivet, din fina dotter förtjänar bättre.



Han borde mer än hängas ut här, han borde fan hångas upp o ner i ett träd o kittlas nonstop i en vecka....



Fan vad tråkigt med folk som inte tar ansvar för sina barn.



2010-07-11 @ 09:27:11
Postat av: malin

Tycker synd om finaste lilla tjejen! mina mellanpojkar har det likadant, de hade inte sett sin pappa på ett år när han dyker upp på skolavslutningen, tar några kort och hälsar på dem sedan drar han efter 20 minuter... det är så synd att såna kan bli fäder.

2010-07-11 @ 21:17:03
URL: http://mamitofour.blogspot.com
Postat av: Yoanna

Tack! Ja det är förjävligt att man som pappa är funtad så, hur fan har man mage att såra sina egna barn lixom? Då är man inte normal...

2010-07-12 @ 14:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0