FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Åhh

Romantiska och sentimentala jag sitter nästan å bölar... klänningen hennes var stilren men lite väl boring. Men så vackert endå, de ser så lyckliga ut!!



Carl Philip såg nästan lite påtänd eller full ut, fast han kanske bara var lycklig för syrrans skull?

Kan inte låta bli att tänka på min farfar då jag ser bröllopet, eftersom han jobbade på slottet och jag har sett honom i sådana där stiliga uniformer alla herrar har. Lite nostalgisk blir jag här...

Men fan, Vickan, hon har ingen slöja framför ansiktet... det ska jag ha då jag gifter mig. Min prins får jobba lite för kyssen genom att lyfta slöjan först. Ja som på film lixom...

Sen har hon inget smycke runt halsen.. tycker det ser lite naket ut... men det är kanske en hint till Daniel om vad hon behöver i morgongåva? Ja snubben ska ju ge sin fru nått efter att han tagit henne på bröllopsnatten.

;p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0