FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalas för pojkarna

Lite bilder från kalaset hos Elis idag, det bjöds på grillade hamburgare och korv, glass och paj och så var det vattenballongskrig till ungarnas stora glädje.








Själv är jag rätt slut, av att bara ha tittat på... jo, åt lite gjorde jag med. Så mätt och belåten måste jag erkänna att jag är. Nu är det tyst och tomt här hemma, barnen är hos en kompis och leker...

Imorrn ska jag ta itu med tvätten tänkte jag... ja den ligger fortfarande ren i travar nere i vardagsrummet.

Men har varken ork eller lust med det... fy faan vad tråkigt!! Vet ju inte i vilken ände jag ska börja lixom!

Det är disigt ute, jag är både trött och rastlös... uttråkad... känns som om jag fastnat i ett vakum av nått slag.
Har inte lust med nått alls egentligen. Bara sova. och Sova. Och sova...

Har nån slags obehagskänsla som kryper innanför skinnet, och den känslan går inte riktigt att skaka av sig.
Som en liten insekt som kryper i nacken på en typ. Onda aningar, som jag hoppas att det inte ligger något i.

Men tyvärr så spökar det fortfarande här ibland, allt det gamla kommer lixom tillbaka. Är det inte på det ena sättet, så är det på det andra. Oväntade besök eller oväntade samtal, som är lika oönskade som de är oväntade. Ska ta fram mina tarotkort idag... och se vad som syns där. De brukar sällan slå fel.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0