FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Feber

Ont i halsen, näsan rinner och huvudvärk, knappast min dag idag. Pojkarna är ute och leker, cyklar och spelar bandy, jag skulle helst vilja vila, men måste ha koll på dem genom fönstret. Halsen är svullen och det känns som jag ska kräkas typ, har käkat lite värktabletter å dricker en massa te. Hoppas jag mår bättre snart! Tycker lite synd om mig själv men det blir bättre. Snart hoppas jag. Ungarna är inte roliga... de bråkar och har sig. Men hoppas de bråkar sig trötta iallafall så jag kan lägga mig tidigt. Detta är en dag jag helst skulle vara utan.

Och även en dag då man önskar att man hade en trevlig sambo som kunde pyssla om en lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0