FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kaffe, det e viktiga grejer det!

Nu sitter jag iallafall i köket med kaffe och barnen spelar en stund innan frukosten.


Ångrar lite att jag la mig så sent igår... men var å andra sidan inte särskilt trött heller. Och är inte särskilt trött nu heller faktisk. Skönt! Idag ska jag städa lite iallafall, plocka bort alla kläder här.. typ 7 maskiner tror jag det är som väntar på att vikas och sorteras!


Det svider i mina ögon.. har gnuggat mig i dem, för att sen inse att jag gick och la mig igår utan att tvätta bort sminket först, så jag ser ut som en tvättbjörn nu fast med typ röda ögonvitor.
racoon-animated.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0