FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Min luft har typ tagit slut

Mår apa, av många skäl just nu. Har ingen lust alls att vara ensam nu, inte det minsta. Samtidigt som jag vill vara just det..ensam.. men det är jag inte, för barnen är här. Jag vet varken ut eller in. Har kaos i skallen. Är rosenrasande arg, besviken, förbannad... fast mest uppgiven. Irriterad. Har tänt en massa ljus här.. och barnen har fått godis framför tv:n. Jag tål mycket, tills det kommer till en viss gräns.. sen är det kört. Tvärkört. Hatar den känslan. Går inte att ta bort. Den bara finns där och äter upp mig. SVEK, det absolut värsta värsta värsta värsta som finns. Att bli SVIKEN. Lögner. Det fulaste som finns. Att känna sig totalt överkörd och övergiven. Fy faan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0