FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Så blev det min tur

Vilgot var det inget fel på, lite röd i halsen men det var ingen fara sa doktorn så länge febern håller sig borta.
Så plötsligt började jag känna mig dålig... ömmar i halsen och självkart får JAG feber. Har tagit treo nu och känner mig helt sänkt. Vilogt var nöjd med läkarbesöket, han fick välja nått i doktorns låda och valde en strassblomma som man klistrar fast som en slagt tatuering. Sååå sött! Nu pryder den hans arm här.


Barnen är pigga och rastlösa, Vilgot gullungen envisades med att vi skulle köpa blommor då vi var på ica efter läkarbesöket. Så det blev en massa rosa tulpaner till mamma, ja fast som jag fick betala såklart. Helst ville han ha blommor som LUKTADE, men vi hittade inga på ica. Det blev lite påskris oxå och en häxa på kvast som hänger här hemma nu. Och glass såklart, en låda piggelin, den lilla ljugpottan sa att allt var slut hemma, men så var det inte riktigt såg jag sen.. ;)

Jag måste krya på mig snabbt, måste till stan imorrn och byta skorna jag köpe i helgen, puckot i kassan stoppade ner 2 olika storlekar i kartongen, och det upptäckte jag först då jag skulle ha dem på mig.. lite snopet och väldigt irriterande, i lådan låg en 36:a och en 39:a! SURT!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tur du bloggade idag, min abstinens var inte rolig! skrämm mej aldrig så igen:)

2010-03-29 @ 14:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0