FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vill bort

Ladda batterierna med lite sol och bad, vore inte helt fel. Jag får väl dra på mig bikinin idag å doppa rumpan i snön ute på tomten, närmare en semester än så kommer jag inte. Attans.

Tänk och vinna en miljon på Lotto?? Då skulle jag ta med mig hela familjen till Thailand i 2 veckor.. eller zanzibar... *drömmer*





Tänk att göra spår i stranden och känna vattnet skölja över fötterna medans solen steker på ryggen.


Jag får ta av mig barfota och göra spår i snön här istället... och hoppas på att solen åtminstone killar mig liiite i nacken eller nått.

sen hålla tummarna för att man inte drar på sig en förkylning på köpet!

Men jag har hört att chocka kroppen sätter igång en massa endorfiner, kan ju vara lite nyttigt kanske?



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0