FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Älskade unge!

Idag har jag försökt att vila... utan större framgång. Känner mig alldeles skakig och fylld utan en äckligt trött vakenhet. Legat STILLA i soffan i 2 timmar utan att varvat ner en sekund, hjärtklappning i massor.
Stress antagligen och fattar inte varför jag känner mig rädd, lixom på helspänn och nervig. Katastrofkänsla. Blää! Märker att jag börjar bli jättekänslig och stressad utav ljud, bara en låda som dras ut i köket känns som ett knytnävslag i bröstet.

Bådar inte gott denna katastrofkänsla, har verkligen inte tid med det NU!!
Försöker att inte tänka så mkt och bara vara... bakar för fullt just nu inför begravningen, fattas grejer så jag får åka och handla imorrn igen och baka lite mer. Sen ska Vilder på besök i skolan imorrn, sen är det öppet hus på dagis.. jisses hur ska jag hinna med allt?

Min älskade Vanessa kom hem från skolan och hade plockat blommor till mig. Jag fick även en present hon gjort på slöjden idag. Så jävla go den ungen, finaste tjejen på jorden. Gissa om det kom floder med glädjetårar?
Jag är i en ganska känslig fas just nu har jag märkt.


Kommentarer
Postat av: Lina

vad gulligt. Och ett cyberhjärta efter texten ;oP

2010-05-24 @ 14:07:56
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Annica

Underbar present.....den bästa du kan få....jag gråter också! puss

2010-05-26 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0