FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jobbig dag

Började gråta på gruppterapin idag, försökte hålla det inne men det brast. Sen gick det över efter en stund, mötte upp Therese efteråt för att få tillbaka mina tårtgrejer hon lånat som jag ska göra blommorna med till farfars begravningstårta och åt lunch i Täby.

Sen kom de dumma tårarna tillbaka igen då jag satt på tåget hem. De ville inte sluta, tur att jag har så bra solbrillor som samlar upp alla tårar om man sitter lite framåtlutad. Sen väl hemma igen satt jag i tel en stund, och sen kom tårarna tillbaka. Drog på mig solbrillorna och hämtade pojkarna på dagis. Sen har tårarna kommit och gått hela dagen, känner mig inte så bra.
Lite trasig typ.



Min älskade lilla Vilgot ligger här bredvid i soffan och sover, Vanessa är ute med Vilder och leker.


Kommentarer
Postat av: Stefan DataNörden

Stora skånska kramar till min ledsna vän

2010-05-03 @ 20:16:11
Postat av: Str4nger

Styrkekramar!

2010-05-03 @ 21:07:14
Postat av: Fröken Upp&Ner

Kram på dig gumman! Vet inte vad du har för dumma människor runt dig men hoppas de försvinner NU och roliga, glada och lyckliga stunder är runt hörnet.



Apa, va fjantigt det lät. Men du fattar min poäng va???



Kram!

2010-05-03 @ 21:27:04
URL: http://mittlivuppochner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0