FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon

Igårkväll blev det tufft, jobbiga minnen kom alldeles för nära och jag bölade tills jag somnade i en snorig hög i soffan efter att barnen slocknat. 

 

sadness

Men tror att det lixom ingår i processen av att läka inuti. Gå igenom sådant man förtrtängt och bara gråta ut det som gör mest ont.

Men fy satan vilka vidriga drömmar jag hade, grät då jag vaknade, drömde att barnen skulle bli mördade av en rysk snubbe som tog hand om en "såld skuld" och hur vi gömde oss och paniken växte, killen knivhögg fel barn i drömmen så mina klarade sig men min mammas hund blev mördad i drömmen.

Fy satan så verkligt allt var i drömmen, pissjobbiga känslor och känner mig riktigt lättad av att allt bara var en DRÖM!!!



Barnen byggde koja i vardagsrummet igår och tydligen hade jag lovat att det skulle få sova i kojan och jag höll såklart mitt löfte.







Vanessa fixade en kaffe till mig nyss här och de ligger i sina kojor och kollar på tv. Ska fixa frukost strax, ska steka pannkakor till mina underbara små sen är det Julmarknad här i centrum idag.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0