FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Barnen sover...

De somnade i soffan ikväll, men hade iallafall borstat tänderna och kissat innan så då är det OK.
Får lite ångest då de somnar innan tandborstning ibland, men idag blev det gjort innan John Blund kom på besök.

Sitter och funderar lite, på allt och inget, trött och inte trött, rastlös och uttråkad. Sugen på att börja tapetsera men det är mycket dumt att påbörja det denna tid på dygnet då jag inte har allt jag behöver hemma.

Pratade med mamma nyss, hon läser min blogg ibland och blev nyfiken på vem jag e sur på. ;p

Ja inte på henne iallafall! :-) Så nu vet hon det.

Bokhyllan/skåpet jag köpte på Tradera som ska hämtas i Gävle börjar ge mig FET ångest då M inte ännu har hämtat den som han lovat mig. Sådant kan få mig att klättra på väggarna och gnissla tänder typ...

Letar efter en borr hemma, har 3 st nånstans men de lyser starkt med sin frånvaro. Tänkte nämligen borra ett hål från skåpet i köket in till vardragsrummet som jag kan dra antennsladden till tv:n igenom.

Men kanske lika bra det, borde kanske anlita nån som kan sånt? Men faan, man är väl sin egen bäste dräng eller vad är det man säger?


Bla bla bla... inte har jag lust att sova iallafall! Tröttheten som infunnit sig hela förmiddagen idag är som bortblåst. Hade nästan kunnat somna ståendes på jobbet tidigare idag.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0