FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bus eller godis

Här har det plingat ihärdigt på dörren, BUS ELLER GODIS! Så nu är förrådet med godis nästan tomt. Hoppas de får tandvärk de glupska tiggande snorungarna! ;)

Ja inte mina då såklart! ;p

Här är mina monster, Vilder och Vilgot. Vanessa kom inte med på bild.



Jag har bara blivit sämre idag, ont i halsen och känner mig riktigt risig, så pass risig att M var snäll och hämtade pojkarna så att jag ska få vila ordentligt och sova ut imorrn.

Tack M!

Nu sitter jag å Vanessa i varsin fotölj och kollar på Ensam mamma söker.

Vet inte vad jag tycker om programmet, lite halvpatetiskt men underhållande. Fast det mesta som är patetiskt är ju underhållande! ;)

Skulle ha VÄLDIGT svårt att se mig själv i ett sådant program, FY FAN!!! Hahahahahaha!!!!

Den där reklamen för nån smet från apoteket (BABY SEBA MED) för bebisar (apolivia?)

Där en till synes "påtänd" och spacklad mamma sitter och blåser fjädrar på sin lilla bebis i ett mycket välstädat rum ger mig krypningar... tycker den är vidrig, både den tandlösa ungen och mamman ser grymt photoshoppade ut, och vem fan vill ha fjädrar blåsta i ansiktet???? Tänk om ungen är allergisk mot dun??


Alltså, vem fan blåser fjädrar i ansiktet på nån övehuvudtaget??!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0