FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Valvaka

De gröna båsen man kan stå i då man ska rösta är ju pinsamt löjliga. Och löjligt pinsamma!

Vågar man inte stå för sina val?
Måste det vara så hysh-pysh lixom?



SKITLÖJLIGT!! Är det bara jag som tycker det? Alltså, varför ska det vara så jävla hemligt lixom?

Och sen tycker jag synd om de stackare som ska räkna alla röster, och jag undrar; vilka gör det?
Tänk om de myglar? Hur säker kan man vara på att det går schysst till lixom?

Varför kan man inte rösta på nätet? Man kan ju deklarera på nätet... Kanske nästa val?









Hörde om en kille (rasist) som jobbade på 112, alarmcentralen, och då det ringde nån om att en invandrare hade blivit misshandlad så kopplade han bort samtalet! :o Fasiken vad fult gjort, och sjukt att det faktiskt kan gå till så!

Hoppas han blev påkommen och av med jobbet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0