FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Har sovit bra och vaknade 2 min innan larmet på mobilen ringde. Kikade ut genom fönstret och såg att det har regnat inatt, det luktar så himla gott efter att det regnat! *me like rain*

Tog mig iväg till frukostbuffén och sen upp på rummet igen. Idag är himlen lite grå-vit men med vissa hoppfulla fläckar av blå himmel som ivrigt väntar bakom molnen.

Tog med mig kameran ut på balkongen för att fånga denna lilla katt som satt lite i kläm kan man säga...



Kolla in flickans min här ovan! Hahaha, klockren!

Om hennes hand här nedan... hon ville nog hemskt gärna se katten simma.


Denna kissekatt gillar nog inte barn längre...



Men slutet gott, iallafall för katten!


Man ser flickan och katten på denna bild strax till vänster om palmerna, jag gillar zoomen på min kamera!

Vänta så ska jag zooma in den delen på bilden..



Tyvärr så tappade jag min kamera i golvet förrut så det blev en spricka i displayen som visar bilderna, lite surt för den var riktigt stor och man kunde se bilden i den medans man tog, nu måste jag kika i det lilla hålet för att se vad jag fotar typ... (hmm, lite svårt att förklara men ni fattar nog)

Sen är batteriluckan glapp och öppnas hela tiden så den måste man tejpa för att den ska sitta på plats och för att inte batteriet ska åka ut.

Men men, så är det när man inte är rädd om, och försiktig med sina saker skulle nog pappa sagt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0