FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Promenad, för mörkt här.. skitbilder





Blev lite rastlös idag efter de tråkiga nyheterna och kände att jag ville röra på mig.

Kolsvart förutom några få upplysta palmer och byggnader, jag promenerade 1, 1/2 km nerför alla trappor och tog en promenad längs stranden typ. Mysig stämning överallt som inte smittade av sig ett dugg, jag kände mig bara ensam och pytteliten. Gick in i en butik som hade öppet, och ta mig fan så spelar de en låt som jag INTE ville höra, en låt som spelades på repeat i bilen ner till Hofors med Thomas där han blev ett monster.

Kändes i magen direkt och jag mådde illa och ville bara hem... hatade ensamheten just då, ringde M och han höll mig sällskap i luren i 1 1/2 km trappor i uppförsbacke... flås flås flås... min kondition måste jag göra nått åt. På hotellet då jag skulle in genom grinden var det 2 andra turister där som glodde stort på mig då jag flåsade som en jag vet inte vad....

Ville inte sitta ensam just då på rummet så jag satte mig i baren och kollade på alla människor som satt i sällskap och hade trevligt. På tyska och spanska å finska... kände mig nåååågot utanför typ.

Sen gick jag hem, eller upp på rummet här... å satte på datorn.

Idag har jag sett galet många ödlor, den största var lika lång som min underarm typ... jag funderade över om de kan bitas? De ser ju inte sådär gosiga ut direkt, och snabba som satan är de!

Hjärtat har slagit dubbelt varje gång jag sett en, de syns ju inte så bra förrän de rör på sig.-- SNABBT!

Nu ska jag försöka sova snart tror jag.... men har svårt att komma till ro, insomningstabletterna till trots.

Men å andra sidan gör det inget, kan ju sova hela dan imorrn om jag vill, å sova enda till tisdag om jag känner för det.


För de som vill veta vem han är den där Thomas som muckar nu den 12:e april, är det bara att googla hans namn; Thomas Ahlsen, scrolla ner lite så hittar du svinet.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0