FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag gillar ARNE!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article13539522.ab

Arne, farligt att provocera och röra om i hönshuset!


Men helt seriöst, han har ju rätt.
Han har bara uttryckt sig lite fel, men han är förlåten, han har ju snopp så man får ha lite överseende när dumspaken har ett finger med i spelet.


"Även skidskytten och programledaren Magdalena Forsberg, 44, tycker att Arne Hegerfors uttalanden är märkliga.

– Det låter som om han hade otur och talade innan han tänkte. Vi får hoppas det. Att fler killar kollar på fotboll säger ingenting om IQ, säger hon"


Jag håller inte med för jag tror inte Arne hade otur
och talade innan han tänkte. Jag tror att svaret är enklare en så, han hoppade bara över att TÄNKA. ;p


Hockey är en tjejsport
, eftersom vi kvinnor gillar raka puckar, inget jävla dribblande för att få se ribba och sen stolpskott.

Fotboll är för mycket transportsträckor,
och eftersom vi kvinnor vill ha många bollar i luften så blir det en aning uttråkande att sitta i över en timme för att titta på EN boll som rör sig fram och tillbaka...


Det Arne inte förstått,
är att kvinnor klarar av att måla naglarna, läsa en bok, sortera tvätten, nätshoppa, prata i telefon, laga mat osv, under samma tid som en man måste lägga all sin fokus på att få i sig ölen samtidigt som han efter ett livslångt lärande kanske även klarar av att pilla sig i naveln samtidigt som han ropar;

- Jaaaaaa!!!


eller;

- NEEEEEEEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0