FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Turbo idag och skräckis inatt

Har inte hunnit ta bilder.. inte riktigt klar än.

Igårkväll/natt då jag somnat blev jag skrämd så in i helvete!!

Vanessa hade en kompis som sov över och de hade lagt sig och jag var ap-trött så jag la mig jag med, hade svårt att slappna av så jag tog en insomningstablett och tillslut somnade jag.

Men iallafall, så vaknar jag till då och då av en snuskigt obehaglig känsla som kryper innanför huden, jag känner mig iaktagen och luften känns tvärtjock eftersom det är min största skräck att vakna av att en jävla dåre har smugit sig in i mitt hem...

(ja som bekant för er som följt min blogg så finns det en viss person som gör/gjort sånna sjuka grejer och denna person är den sista i världen jag vill se igen!)







Jag tror att jag drömmer en mardröm först men tillslut så vaknar jag till av ett ryck och hjärtat höll på att hoppa ur kroppen på mig.

Jag typ FLÖG upp och upptäcker att DET STÅR NÅN I MITT SOVRUM TÄTT INTILL MIN SÄNG OCH TITTAR PÅ MIG!!!!!!!!!!!!




F*ck, trodde jag skulle dö av en hjärtattack!!!  



Men det var "bara" Vanessa som stod där...
hunde kunde inte somna och ville lägga sig hos mig. Efter en stund släppte den värsta chocken och jag sa att hon aldrig mer fick skrämma mig så igen!! Hon hade stått där en bra stund och försökt väcka mig genom att viska några gånger.. men som bekant så hör jag dåligt och sov dessutom.



Iallafall så sa jag åt henne att lägga sig i sitt rum igen, hon hade ju endå en kompis som sov över, inte så schysst när kompisen vaknar imorrn å så ligger Vanessa inte där lixom...

Så hon gick och la sig igen. Jag försökte slappna av och somna om... men det var tvärkört. Hela jag var på helspänn och hjärtat bara skenade som en jävla häst. Tillslut gick jag ner, tog en cigg, sen en till insomningstablett, några oxascand... och sen somnade jag tillslut.

Vaknade hyffsat utvilad endå och inga dåliga drömmar inatt iallafall. Men nu vet lilla damen vad hon ALDRIG mer ska göra.... nästa gång får hon väl bara krypa ner bredvid mig eller nått.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0