FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Effektiv dag!

Så fort jag varit hos läkaren idag så skyndade jag mig för att hämta Vilder på fritids och sen hem för att dricka KAFFE!!! Som jag suktat efter kaffe heeeeeela dagen. Tror proverna gick bra, skulle göra en massa blåsövningar i nått som såg ut som en liten toarulle typ... Får väl veta exakt på fredag då jag har återbesök.

Innan läkarbesöket idag så träffade jag Mica och Isaac i centrum för lite fika.. eller fika å fika.. kaffe fick jag ju inte dricka så det fick bli en cola. Te drack jag hela morgonen istället för kaffe så det var jag inte direkt så sugen på. Nu sitter jag med mina småkillar och kollar på tv i köket, flyttade min lilla tv dit idag. Riktigt skönt att kolla i köket!



Ikväll ska jag fortsätta städa då kidsen somnat, nu börjar det faktiskt bli riktigt fint här hemma! :-)

Skämde bort mig själv med en blomma idag. Ja NÅN måste ju göra det! ;p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0