FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jisses vilka ungar!!!

Här står man i köket och gör hemlagade köttbullar, dukar fint och ungarna kommer till bordet och ser ut som om de ska dö eller nått.

-Blää, jag tycker inte OM, jag vill ha VANLIGA köttbullar!!!

Vilgot bryter ihop nästan och slår sig för pannan och utbrister dramatiskt:

-Jag ORKAR inte det här, jag ORKAR inte med det här längre!

Vanessa åt iallafall med god aptit och sen fick grabbarna gröt istället. Mannagrynsgröt som de VÄGRAT äta på sista halvåret. Så det känns lite som 1-0 till mig iallafall. ;p

Nu blir det gröt till frukost här igen, de kan ju knappast säga att "de inte tycker om det längre" då de åt med god aptit idag.

Sen blir det väl mamma scan som får jobba i köket framöver på köttbullsfronten iallafall.

Sen har de bråkat som satan Vilder och Vilgot, de rök ihop ordentligt innan middagen när de skulle spela wii, och jag hörde hur Vilgot vrålade:

-JAG SKA MÖÖÖRDA DIG!!!

-Jag vill inte ha en storebror!!!!

-AJJJJJ, han drog ut mitt hjärta!! Han sloooog mig!!!

Jag plockade bort wii-spelet under högljudda protester och har gömt det nu. Vilgot satte sig och grät i soffan och Vilder sprang upp på sitt rum.

Efter 5 minuter kom Vilder ner och sa förlåt, Vilgot sa oxå förlåt sen grät de en skvätt och sa;
-Jag älskar dig! Och så kramades de och höll varandra i handen och gick upp tillsammans för att leka på rummet.

Dramaten nästa??






Kommentarer
Postat av: Erika

Gisses vilka ungar!! Skrattade så tårarna rann på mig.

Ja kanske är d dax för dramaten för dom två :)

2011-02-21 @ 18:57:03
URL: http://erikacarpediem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0