FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

NU är jag trött.

Nu har vi ätit middag på hotellet, buffé, kidsen käkar gratis. Men det man dricker betalar man för.

Ja alla utom Vilder.

Han surade ordentligt då vi var nere i resturangen, ville inte alls äta middag, han trodde det var morgon typ efter att vi sovit och var väl sugen på frukost.

Medans han satt och surade så kom en kypare till vårt bord och började prata med Vilder;

-Kompis, ät mat, ät mat!

Och sen frågade han vad han hette och sa att han såg ut som en mohikan med sin frisyr och började prata lite med Vilder. Efter en stund tinade Vilder upp och sken som en sol och började sakta men säkert äta..

Sen skulle han köpa dricka, och då fick han inte betala, utan kyparen tog med sig Vilder bakom baren och där fick han en stor sprite som han fick hjälpa till att göra i ordning, gissa om han var mallig sen?

Hans första ord då han kom tillbaka till bordet var:

-GRATIS!!!

Sen sa Vilder till mig å Vanessa att vi bara behövde säga till honom så skulle han fixa gratis dricka resten av resan... Hahahaha, han e för söt han den lille mannen ibland.





Slänger in en bild på mig oxå, inte den skarpaste kanske med kameran på mobilen är inte den bästa.

Nu ligger jag i den underbart sköna sängen, kidsen glor på tv å äter godis å spelar nintendo.

Snart ska vi sova och sen fortsätta njuta av semestern då vi vaknar imorrn.

Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0