FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon 2011!

Blev sent igår, men en väldigt lyckad och mysig kväll med många glada skratt och en massa gott att äta.



Glada skratt middagen igenom, barnen var verkligen såååå nöjda, det var en fröd att lyssna på deras klingande och smittande skratt.



Oxfilé med sparris, grillad annanas och potatisgratäng
och en massa småplock.


Sen "efterfest" hos mig sen med en massa godis, chips, bål till kidsen och annat.


alkoholfritt bubbel till oss alla på 12-slaget till kidsens förtjusning!


skorna är grymt snygga, men var liite svåra att gå med ute i snön

Kvällens outfit.

Men det var riktigt skönt att få ta av sig det sen och krypa ner under täcket med en t-shirt å pyamasbyxor.

Sen delade vi på en liiiten flaska skumpa.
Det räckte gott, skumpa är inte nam-nam direkt, utan mer för sakens skull.




Favoritjackan, kan det vara mer rosa??? ;p





Smaskig bål med färgglada isbitar, kidsen älskade den, å jag me! Hade lagt frysta citronskivor med socker, (jag skivade citronen tunt och doppade skivorna i socker innan jag la dem i en låda i frysen)
sen fanta lemon, passionsfrukt-läsk, flädersaft och lite blå karamellfärg och frysta hallon. Riktigt lyckat!

Sen fortsatte vi skåla och umgås en stund sen gick vårga gäster hem, vi kollade lite på Solsidan och tryckte i oss en massa chips, (vi som inte hade somnat, dvs Jag å vanessa) vi kom i säng strax efter 3 nån gång.

Vilgot däckade först, sen Vilder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0