FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mina underbara barn!

Jisses så gulliga de var i morse då jag mådde som sämst.

-Mamma, jag hämtar laddaren, din mobil har snart slut på batteriet! säger Vilgot och springer runt och letar efter laddaren.

Vilder kommer upp med en kiwi och sked till mig då jag ligger i badet och Vanessa kommer upp med en massa vatten att dricka, värktabletter som hon sms:at grannen för att ordna till mig, samt vattenkokaren i flera omgångar med hett vatten eftersom jag fryser så och varmvattnet i kranen började bli kallt.

Jag kände mig helt väck och hade galet ont, sen började tröttheten och värktabletterna få effekt.. och jag somnade på en brits där då jag väl kom till vårdcentralen, och sov som en gris tills doktorn kom å väckte mig.

Ska nu äta 3 tabletter om dagen i 5 dagar, känner mig fortfarande risig och öm i kroppen, revbenen är ömma och jag vågar inte hoppas ännu att antibiotikan jag fick har börjat verka. Men jag hoppas att jag är helt symtomfri imorrn då jag vaknar.

Stekte pannkakor till middag, Vilgot somnade strax innan, inte så konstigt med tanke på att han varit uppe sen kl 3 med mig.

Nu ligger jag i min säng och kollar på Dr Phil, jävla idioter det finns till människor, blir så arg!

"Den dysfunktionella familjen med Alexandra, Erin och Marty är tillbaka. Sist var Alexandra gravid i sjunde månaden men fortsatte festa och ta droger. Nu har det blivit dags för förlossningen vilket ytterligare har ökat spänningarna mellan Alexandra och hennes mamma Erin"



Vanessa och Vilder spelar wii och ska strax komma upp å lägga sig här de med, å sen ska vi kolla på Top Model... sen SOVA! Ostört hela natten hoppas jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0