FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Onsdag

Igår tisdag, var en ganska jobbig dag, kände av stressen med råge och la mig väldigt tidigt, känner att det är dags att varva ner lite, har även ställt in min födelsedagsfest på fredag, flyttar fram den istället, ska ha en lugn helg med vila tänkte jag. Känner ju mig själv ganska väl vid det här laget, vill inte bränna ut mig helt.

Var i centrum med Vilder igår, var tvungen att hämta papper så vi tog en fika då vi ändå var där. Började bli yr å kände mig jätteskum efter en kort stund i centrum, så vi tog en taxi hem, sen vilade jag på soffan och supersöta Vanessa hämtade Vilgot på dagis åt mig.



Idag mår jag lite bättre, men ska försöka ta det så lugnt det bara går. Är iallafall ensam idag på dan, alla barn ska iväg till skola och dagis. SKÖNT!


Vanessa å Vilder innan skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0