FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Trött

Energin jag hade då jag vaknade försvann efter bara nån timme, så jävla irriterande. Fick inte i mig nått mer än kaffe och Burn till frukost, försökte truga i mig en macka men icke, det lixom växer i munnen bara då jag försöker äta.

Min sjukgymnast ringde idag, har fått nya tider där, ska dit redan imorrn, behövs känner jag!

Fick några näringsdrycker av Lotta att testa, tusen tack!! Toppen då jag haft grymt svårt för att äta på sista tiden.

Kan man inte äta maten, så kan man leka med den... bilder från middagen från Mc Donalds vi fick igår..



Barnen har varit inne hela dan, så imorrn ska de ut. Har blivit lite för mycket wii och nintendospelande på sista tiden och de kivas om allt och inget.

GIVE ME A BREAK!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0