FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilgot myskillen

Idag fick han vara ledig från dagis, och kors i taket han har varit extremt kramig och go mot mig idag, han som har varit så "anti" -mamma och extremt pappig ett tag. Han har kramat mig massor å sagt;

-Åh mamma, du är så mjuk och go!!!

Då smälter mitt hjärta! ♥


Nu har vi lill-lördag här och kollar på tv, Vilder sover som en gris på kökssoffan... ska lyfta upp honom till sängen strax, och sen ska jag själv lägga mig tidigt hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0