FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Inte orkat skriva så mycket

Har känt mig hängig och trött ett tag nu sista dygnen, men igår blev det värre, jahapp, såklart man ska få FEBER då. Men dag var jag feberfri *peppar peppar* då jag vaknade på morgonen, men vaknade inatt av frossa och gick upp och petade i mig en ipren och sen somnade jag om efter en stund.

Men det är ett underbart väder utanför fönstret idag, REGN!!!!!!!!!! Jag älskar regn, såååå mysigt. Kan man hålla sig inomhus en hel dag utan att nån tycker att man är konstig eller så.

Igår drog jag med grabbarna grus till Täby centrum. De badade en stund sen blev det Mc Donalds och sen kollade vi runt lite innan vi drog hem.




Det var rea på Panduro, en massa grejer var det halva priset på, så jag passade på att skaffa mig lite färg å annat som tagit slut hemma.

Nu är det storstädning som gäller här, måste skynda mig då jag är feberfri änsålänge!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0