FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Irish Coffé

Hade trevligt med goda grannar igårkväll, sen fick vi för oss att göra Irish Cofée.

Men några såna där mått hade vi ju inte, ja såna där cl hit å cl dit... så vi googlade lite för att se vad man skulle ha i, sen gjorde vi egna mått. Först i med Whiskey, nån dl kanske? sen ösa på med farinsocker, sen kaffe och sen vispad grädde och sen hälle vi Oboy-pulver på toppen.




Riktigt gott var det då man vande sig vid smaken, grädden var ju godast.

Och jag har sovit som en stock och mår som en prinsessa idag, är glad att jag inte fick för mig att pussa paddan jag hittade igår, har ju vid det här laget lärt mig att det finns inga som förvandlas till prinsar och dessutom så pissade den på mig då jag lyfte den.

(Vanessa är rädd för grodor och paddor så jag fick flytta den då hon skulle gå in)

Sen hämtade jag min kamera och hämnades, körde lite terror med blixten då den satt utanför min dörr vid rabatten.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0