FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lördag

Vilder kräktes nu på morgonen, jag hade kramp i magen i gårkväll men nu mår jag bättre. Tror inte det är nån kräksjuka utan helt enkelt det äckliga kvalmiga vädret utanför i kombination med lite fel kost (iallafall för barnens del, pannkakor med strössel, glass osv)

Jag hoppas att det är så iallafall!!!


Själv har jag haft galet svårt att äta sista dagarna, men druckit en hel del vatten och näringsdrycker plus vitaminer.

Imorrn ska pojkarna iväg till pappa en vecka och jag å Vanessa drar på en kryssning till Riga med Lotta och Kristian nästa vecka, fan så jag längtar!!! Ska bli grymt skönt att komma iväg, bara äta och slappa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0