FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon

Har sovit som en gris enda tills nu, såååå skönt! Känner mig riktigt utvilad trots gårdagen. Visserligen drack jag bara 3,5:or hemma, sammanlagt 6 st under eftermiddagen/kvällen, och sen 2 mellanöl på stället vi gick till. Men jisses vilket skämt att komma dit!!! Vi kom dit strax efter 22.30, och får veta att de stänger..... 23!!!!

Men de stängde lite senare än så, de hade väl öppet nån timme extra ca, det kom ju dit lite mer folk framåt slutet på kvällen. Men det var jävligt drygt att vänta på taxin sen, inte det lättaste att få tag på en då vi skulle hem, sen en del ap-fulla människor (snorungar) som levde rövare mer eller mindre, tror vi väntade en dryg halvtimme innan vår taxi äntligen kom.

Men som jag sa till Lotta, att det är nog en mening med allt, nu har vi ju nått roligt att skratta åt nån annan kväll då vi sitter hemma på altanen och umgås, då är jag helt säker på att vi är GLADA över att vi INTE kan gå ut!

Det är väl det som kallas positivt tänkande?

Väl hemma, tog jag av mig klänning å skor å kröp ner i min supermysiga zipperall och sen la jag mig i soffan i köket, och kände mig helt off. Bara sådär PANG lixom. Men gud så skönt, inga barn att ta hänsyn till, bara JAG: ME MYSELF and I. Så jag petade i mig lite sömntabletter för att verkligen få sooooova läääänge. Vilket jag gjorde.



Klicka på länken eller bilderna ovan så kommer du till butiken där man kan beställa dem.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0