FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Spelat lite minigolf

Det blåser ganska kallt ute nu, men fan så underbart det är endå, bara myser och myser.

Kidsen är så nöjda och glada, det är som guldregn i mitt hjärta.


Man ser liiite av vår balkong på den högra bilden här ovan .... våning 3 från höger. :-)




Kolla vilka söta glassformar vi hittade idag förresten, längtar nästan hem bums nu bara för att få fylla dem å ställa in i frysen!


Vilder är så jävla söt i sina lösnaglar, fast nyss klippte vi ner dem lite, de var lite väl långa på honom...


Kolla in hur han håller i sin lilla yougurt. ;p

Nu har vi bestämt oss för att "göra stan" ikväll, det ska tydligen bli regn och rusk imorrn, så vi tänkte passa på ikväll och skaffa oss en kortlek så vi kan spela kort imorrn på rummet när stormen och regnet öser utanför.

Idag är det nån "festdag" här på Mallorca, dvs så har de flesta butiker stängt och så, men lite är ju öppet, och det räcker gott åt oss. Nu har min trötthet jag kände de första dagarna börjat försvinna, antar att det tog ett tag för mig att "varva ner" och vänja mig vid semesterlunken.

Det finns förresten inga dåliga väder, bara dåliga attityder och kläder. Och så är det så att saker och ting oftast blir vad man gör de till!

Det stör mig inte det minsta att inte solen gassar på, gillar ju endå inte då det är sådär äckelvarmt så man flyter bort på plaststolen på uteserveringen och det känns som om man har kissat på sig typ.

Jag gillar sol och hetta OM.. jag kan svalka mig i ett bad... eller så ska det blåsa friskt så att man inte känner hur det steker typ.

Nu ska jag fixa Vanessa inför vår utekväll, Vilder ska oxå bli lite stylad.

Bilder kommer sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0