FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon... *gäsp*

Blir så less, försov oss rejält i morse så alla blir hemma idag. Igårkväll kunde jag inte somna. Var så sjukt trött i hela kroppen utom i skallen typ. Förskte med allt, avslappningsmusik och varm mjölk. Sen tänkte jag ligga i sängen och läsa mig trött, men var för trött för att läsa, hade sån dimsyn så jag klarade inte av att läsa ens en textrad...


Skulle ringt min läkare idag kl 8 men den tiden sov vi ju bort som sagt.  MÅSTE ta mig dit imorrn på öppna mottagningen, måste ha nya recept så att jag kan SOMNA på kvällen och inte ligga vaken hela nätterna tills klockan närmar sig morgonen.


Dimsynen är fortfarande kvar, ser knappt vad jag skriver, irriterande. Hpppas det ger med sig snart eller behöver jag skaffa glasögon tro? Är aptrött nu och tänkte försoka vila en stund medans barnen spelar wii. Sen ska jag städa hade jag tänkt medans kidsen gör lite skolarbeten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0