FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jorden runt på 12 timmar typ

Ja det känns lite så nu, så jag är lite trött... denna dag var händelserik utan att det hände nått typ, flängt runt på möten och annat och inte blev jag klokare för det... läkaren jag träffade idag skojade lite när han såg mina journaler...

-Oj, ja här har de gått igenom hela FASS!

Och sen frågade han mig hur min kontakt med frivården gick..

-Ehh, va?? Vad är frivården för nått??? undrade jag och såg ut som ett livs levande frågetecken.


Sen trillade poletten ner och jag förklarade att jag inte var ett dugg kriminell, jag finns ingenstans i polisens register, inte ens nått snatteri lixom!

Men jag blev ju lite chockad, vad fan står det i mina journaler?? Några hundra sidor har jag för mig han sa... kanske ska be att få en kopia av dem så kan jag släppa en bok?

Antar att det var några av mina psykopat-stalker-X som nämndes i mina journaler, han sa att det stod lite om frivården bara och att han inte läst allt.. att det var därför som han frågade.

Sen när jag sa att jag ville sätta ut mina medicner så sa han att man får ta en sak i taget, att det är lite typiskt "ADHD" att göra allt "hux-flux-nu" och jo.. jag är lite otålig ibland.. men det är ju inte så konstigt eftersom jag har ADHD.

Sen så sa han bara sånt som jag redan hört förrut, att allt tar sin tid bla bla bla.... och att jag skulle ta upp det med min läkare (detta var en annan läkare, på en bokad "akut-tid" typ...)







*suck*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0