FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Började igår

Började min nya medicin igår, och *peppar peppar* så mår jag inte sämre iallafall, alltid nått!! Men jag fick för mig att räkna antal tabletter jag äter om dan nu, och det är NIO st!!!! Och då har jag inte räknat in behovsmedicinen oxascand eller stilnoct... man kan ju bli depprimerad för mindre lixom!

Och så har den där apan till granne mage att säga att jag utnyttjar mina diagnoser hela tiden för att "slippa undan"!! Ja, jag äter ju all den här medicinen för att jag tycker det är skitkul, det är verkligen det bästa jag vet att gå till apoteket regelbundet för att hämta ut min STORA gröna godispåse med ett "kinderägg" i var och varannan gång typ.

Om hon bytte liv med mig en vecka så skulle hon nog hålla käften med sina antaganden och åsikter om mig, och om alla andra med för den delen, om hon rannsakade sig själv så skulle hon inte ha varken tid eller ork att snacka skit om allt och alla andra här omkring. Jag önskar att jag aldrig hade lyssnat eller trott på hennes skitsnack från början, men hon fick mig att tro att "alla andra" snackade skit om MIG och att hon var den enda som förstod mig typ... JO tjena!

Ja, jag vet, jag borde släppa det, eller HAR släppt det, men det retar mig endå..

Ok, NU har jag släppt det.

Ja, det är ju min blogg och mina åsikter. Måste ju få ventilera lite ibland, och gillar man inte det man läser kan man klicka vidare bara. Cyberrymden är stor nog åt oss alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0