FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hemma igen och RÖKFRI!

Haft en mysig kryssning med mamma och Vanessa, men en väldigt lugn sådan. Har sovit massor, vi la oss vid 11 igårkväll och sen la jag mig och sov en timme efter att vi ätit frukost i dag... hade nog sovit längre om de inte väckt mig, håller jag på att bli sjuk tro? Haha, troligtvis eftersom jag plötsligt bestämde mig, för att SLUTA RÖKA. Mamma gav mig en "morot", en sååå fin rosa Odd Molly tröja som jag fick från Taxfreen, och om jag börjar röka måste jag betala henne för den, dubbelt pris. Sen så fick jag ett ryck och gav jag mitt sista ciggpaket till Vanessa (trots att vi bestämt att jag skulle få röka upp det som fanns kvar först) som förvånad och strålande nöjd öppnade paketet och bröt sönder det som fanns kvar innan det åkte ner i papperskorgen.



Handlade en massa godis på taxfreen som jag tryckte i mig istället, alldeles för snabbt och för mycket, så nu har jag ont i magen här, men ska sova snart tänkte jag... fast först BADA. På taxfreen var det jättebra priser på några produkter från Body Shop, bodybutter och duschcreme för 138:- tillsammans! I butik hemma kostar en bodybutter 175:- och en duschcreme 80:-. Lite skillnad i pris lixom..!



Blev förälskad på båten, i en ny doft som kommit ut, Pradas Candy. Åååh så gott den luktar, den står högst på önskelistan hos mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0