FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fina vänner!

Ikväll blev det middag med Lotta igen, en underbart god tomatsoppa hade hon gjort och jag bidrog med nybakat bröd och tzatziki till. Så mysigt att kunna slå ihop middagen sådär spontant!

Tack Lotta! Du är en fin vän, älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack själv underbara Du!!!

Du är också en fin vän som jag uppskattar och jag älskar Dig med. Många svårigheter har vi tagit oss igenom. Ibland egna som vi klarat med hjälp och stöd av varandra, ibland gemensamma som vi tagit oss igenom just för att vi är så bra vänner och kunnat prata och varit öppna och ärliga ihop.

Du gör gott för min själ och vill gärna tro/hoppas att jag gör det för Dig med.

Och för att vara riktigt ärlig tror jag att ingen av oss skulle sköta oss och tex äta mat om vi inte peppade varann....

Jag uppskattar också att jag kan vara ärlig mot Dina barn. Berömma när dom är fantastiska ( vilket jag tycker dom är ) Men också att kunna säga ifrån när jag tycker nåt är fel. Dom lyssnar verkligen och det är fantastiskt.

Du är min finaste och bästa vän. Försvinn aldrig från oss!

KRAM

2011-09-11 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0