FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Blä!

Vaknade av att det gör satans ont i hela handen, den bultar så fort jag bara rör armen och såret har blivit svullet och infekterat (tror jag) så jag ska väl ta mig till en läkare.

Oron igår för en viss person har nu ersatts med irritation, först lättnad över att människan typ lever och inte sitter inlåst eller nått, sen irriterad för att människan ändå inte gör som det är sagt, jag skulle ringa och väcka honom i morse när jag vaknade, har ringt och ringt och ringt men inget svar, han skulle varit här nu på morgonen och fixa mjölk och bröd till barnens frukost men jag fick låna mjölk av grannen och så hade jag knäckebröd och korvbröd hemma.

Ser ut som en svinstia här nu, kan ju inte använda handen till att lyfta nått alls, och sen är jag rädd att jag ska överanstränga vänster arm så att jag får problem med nacken och domningar igen vilket jag alltid får då jag överansträngt mig.

Åh så skönt att gnälla lite, nu ska jag blunda för röran här hemma och lägga mig i soffan med en stor kopp kaffe och försöka samla lite enregi, för nått måste göras men hur och när har jag inte kommit fram till ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0