FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja vad ska man säga?

Sjukt mycket sista tiden... alltså på riktigt. På alla plan. Har legat på botten men tagit mig upp, jag är en seg jävel tror jag! Sommar framför mig och hundra frågetecken. Blivit grymt lurad och besviken, men kan tacka min lyckliga stjärna att jag alltid varit (misstänksam/vaken/redo) för katastrofen. Min rygg är fri och jag är stark även då jag tappar orken och bryter ihop stundtals. Det är bara modiga människor som vågar gå sönder för att sen bli starkare. Att gråta och brista är bättre än att stänga av och bli avtrubbad för att man skiter i allt... som när man beskär träd för att de ska bli starka och bättre på sikt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0