FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Helgen över...

Men vart tog den vägen? Jag har inte haft någon energi direkt, varit barnledig från grabbarna grus men gått och lagt mig innan 9 både i fredags å i lördags.. hur normalt är det lixom?? Men jag har verkligen varit ur form, helt slut och hoppas på en vecka med positiv energi och en massa gjort, iallafall såna där måsten, för nu har de legat för länge i startgropen!!
 
Vilgot fick ett raseriutbrott igår efter att ha varit hemma nån dryg timme. Jag talade om för honom att det börjar bli dags för att plantera om hans melonkärnor han planterat eftersom de börjat växa en hel del... och han ilsknar till ORDENTLIGT!!!
 
-Du vill baraFÖRSTÖRA MINA MELOOOOONER!!!!! DU VILL BARA FÖRSTÖRA MAMMA, DU ÄR EEEEELAK!!!!! 
 
Försökte förklara att man måste plantera om dem så att de kan växa och bli större, men nix, han ska minsann ha sina meloner ifred och själv plocka dem när de kommit och SEN lägga dem på ett ställe där de kan växa!! Minsann!!!
 
 
Jisses, den ungen tar alla rekord ibland!!! 
 
Sen blev det typ slagsmål om vem som skulle vattna rabatten med den stora vattenkannan, så höst upp på inköpslistan när räkningar är betalada är: TVÅ IDENTISKA VATTENKANNOR, STORA!!!! Så blir det iallafall ETT bråk mindre här hemma! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0