FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Life goes on

Starkare och klokare, kanske lite argare och mer explosiv men bara för mitt eget bästa. Skiten som legat som klisterlera i mitt liv alldeles för länge är borta nu. Anticimex har slutat jobba och nu är det välsanerat och cleant i mitt umgänge! 


Kommentarer
Postat av: Kristine Rosén

Hej! Hittade en länk på internet där du skrev att du gärna fixar bloggdesigns. Jag är desperat ute efter hjälp vad gäller min blogg så har du lust får du gärna höra av dig. Kram Kristine

Svar: Hej Kristine kan absolut göra ett försök, nu var det dock ett tag sen jag satt och fixade med sådant men skulle vara skoj att börja igen så kom gärna med lite önskemål, (kika runt på andra bloggar och visa vilken typ av stil du gillar t ex)
Yoanna

2013-10-03 @ 13:20:52
URL: http://sensationme.blogg.se
Postat av: Kristine Rosén

Vill ha det ganska så enkelt. Vill ha antingen rosa eller brun/gul leopardönstrad bakgrund. Där man skriver själva inläggen skall det vara helt vitt och så vill jag att den skall vara rullande. Så när man scrollar ner på inläggen så skall det vita röra sig inte själva bakgrunden. Sen så vill jag ha en vit Header med någon tuff insirationsbild som jag kan leta upp åt dig. Om jag får din mailadress kanske det blir lättare, men som sagt jag vill ha det enkelt och stilrent :) Kram!

2013-10-22 @ 16:37:41
URL: http://sensationme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0