FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sommar och uttråkad

haft ett riktigt skitår hittills. Eller flera om jag tänker efter så jag väljer att INTE tänka. Nu ska jag komma på fötter och använda allt negativt och dåligt som verktyg till att lyckas med allting framöver! Men failade senast för en halvtimme sedan då jag skulle tömma diskmaskinen.... alltid lyckas jag ha sönder ett glas!!! Och måste dammsuga helt i onödan. Och få en glasbit i foten. Jag är då inte skapt för sådana askungen-sysslor, sjunga kan jag inte heller och våra hamstrar Slush och Ice-T kan varken prata eller dansa. Så nu till problemet, jag måste skaffa ett välbetalt jobb så jag kan anlita en egen askungen och gärna en massör och nån som klipper gräset och fixar allt i huset. Jag är då ingen husmänniska och ändå bor jag i ett radhus. Och nya karlar är jag för lat för att introducera och lära upp hur jag vill ha det exakt, det funkar ändå inte då de inte är nått vidare bra på att ta order och göra saker rätt, alltså på MITT sätt. My Way or the High Way. Oddsen att jag förblir singel är extremt höga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0