FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

7-listan

7 ganska ointressanta saker om mig som du antagligen inte vet.



1: Jag tycker på allvar att jag kan göra sådant som jag INTE tycker att en person av motsatt kön kan göra, av den enkla anledningen att det inte är samma sak!


2: Jag kan inte göra en sak i taget


3: Jag ruvar på hämnd mot folk som sårat mig... öga för öga, tand för tand. Men visar det sällan utåt, utan hämnas i smyg... skitbarnsligt! Och oftast efter låååång tid, då det rätta tillfället dyker upp. Jag gör plus och minus-listor i huvudet och den som hamnar på minus alltför ofta räknar jag bort... utan att säga något.


4: Jag är tacksam för inget ibland


5: Jag pratar då jag borde hålla käften, även fast jag är medveten om det till 100% så säger jag sånt jag inte borde endå, bara för att jag KAN.


6: Jag måste oftast köpa något nytt eller möblera om för att kunna städa


7: Jag sover med en nalle


Kommentarer
Postat av: A L E X A N D R A

f21 har du i USA men det går att beställa från hemsidan dock kostar ju tull och frakt så man tjänar ju på att beställa lite mer eller gå ihop flera stycken och dela på kostnaden :)



2009-12-17 @ 00:19:47
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Mica

Hahah I LOVE U! x)

2009-12-17 @ 12:49:35
URL: http://blackorchiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0