FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Firat Lilljulen

Nu har de åkt hem, vi hade supermysigt. Beställde PIZZA och åt en massa julgodis.
Här är en bild på mig och min systerson Sam.

Jag ändrade mig ang barnens val av mina kläder... men har lovat dem att ta på mig tomteklänningen senare ikväll...! Hehe jag har inget val.. måste ju hålla mitt löfte! ;) Men kändes inte som något jag ville ha på mig då pizzabudet kom..

Är PROPPMÄTT av pizza och godis. Barnen är supernöjda med sina julklappar, badbomber i massor bl a och en pruttkudde som de terroriserade oss med heeela kvällen. Skrattade tills de nästan kissade på sig!
Efter en stund så kom Vilgot och sa:
-Mamma, jag ska viska en hemlis.. och så fick jag böja mig ner och han viskar i mitt öra:
-Jag har bajsat i byxorna! och ler stort.
Älskade skitunge!

Alla kusiner framför granen!




Vilgot bränner lite kalorier med Wii sport...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0