FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Meh, flytta själv då!!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article6354712.ab

Mark Wahlberg...
för mig mest känd som typ B-skådis (med 3 bröstvårtor) och lillebror till Donnie Wahlberg i pojkbandet New Kids On The Block som var mina GUDAR då jag var ung (yngre;))

 Donnie, coola killen i bandanan...(fast minstingen Joe var MIN favvo, han den där pudelvalpen längst till höger.. ;))

(har lite låtar på min Ipod med NKOTB, lyssna! ;p)


Men iallafall, den där Mark, är lite pissedoff på Beckhams.. De förstör tydligen HELA Los Angeles!!!!
Hajjar du?? HELA LOS ANGELES!!!!!

Ja DET är ju inte illa pinkat alls!!
Håll i dig nu, för nu släpper jag bomben:

DET KRYLLAR AV PAPARAZZIS I LOS ANGELES BARA FÖR ATT BECKHAMS FLYTTAT DIT!!! JAG LOVAR, DET ÄR HEEELT SANT, MARK ÄR SKOGSTOKIG OCH PLANERAR EN EXTREEEEM MAKEOVER, INDENTITETSBYTE, KÖNSBYTE OCH SEDAN EN FLYTT TILL OKÄND ORT!

Aldrig förr har paparazzis invaderat LA, utan det är enbart BECKHAMS FEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0