FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Busväder och toppenvänner!

Fy satan vilken väder!!

Tusen tack snälla söta LOTTA
för att du kom och hämtade mig i centrum
så jag slapp bära alla kassar hem i busvädret!
Vad ska man med karlar till då man har goda vänner? :-P

Helt slut är jag nu... men dricker en stor kopp kaffe med massor med mjölk,
har fyllt kylen ordentligt nu!

Skämde bort mig själv lite idag oxå...



med blommor!

Cremevita rosor och vita liljor


      

Ja, då man inte har nån karl som skämmer bort en
får man skämma bort sig själv ju!


Lyckades dra sönder dragkedjan på ett par av mina Beckham jeans... surt!
Ville byta om till sköna myskläder då jag kom hem men hade lite väääl bråttom, som vanligt.
Tur att jag har fler jeans!!!!
Massor dessutom!!
Väldigt mycket massor!

Upptäckte även att jag har 2 nya OLÄSTA tidningar,
ena kom igår och den andra idag..har inte haft tid att ens öppna dem!

Ska sätta mig och bläddra i dem ikväll då barnen somnat,
är för rastlös för det nu.
Typiskt mig!

Ja, att jag ens har TID att sitta och blogga, ta foton på allt och inget...
är för mig en gåta,
nån slags abstinens jag har...
ja några laster måste man väl få ha?
Har ju faktiskt slutat RÖKA!

Och så är det så lätt att hålla sig själv på ett visst avstånd då man bloggar,
att se sig själv med andra ögon, de jag vill se med.
Distans lixom.
Hmmm, nu blev det invecklat.

Verklighetsflykt fast endå kvar i verkligheten?

Ojojoj, dags att sluta tänka så mycket!

Borde ju dammsuga..skura golvet och vika tvätt å slänga i en ny maskin...
kanske baka bröd?

*TIME OUT!*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0