FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Förbannad, irriterad, LESS!!!

*sliter mitt hår*
(nej alltså.. ett talesätt, är nu mkt rädd om det jag har kvar på halva skallen)


(bild då jag var ganska nyfriserad, all-by-myself)

Har sovit heeeela dagen typ.
Var tvungen för jag var sjukt trött,
sov som en gris i soffan och vaknade strax innan 2 då Vanessa skulle komma hem.
Drog på mig kläder

(ja alltså, jag var inte naken,
men det var en aning kallt utan filten i soffan så jag tog på mig en till tröja)

Fyllde diskmaskinen med disk och gjorde mig en kaffe

UTAN mjölk (fanns typ 8 1/2 droppe kvar i paketet)... *urk*
mjölken är SLUT!!

Skulle handlat idag... men svårt att sova och handla samtidigt.

Men nu till det näst värsta typ;

DET FINNS INGET TOAPAPPER!!
INGA SERVETTER
INGA NÄSDUKAR
INGET ATT TORKA SIG PÅ!!


Ja, men f*n gå å handla då, eller?

Nä.. pallar inte dra med kidsen till en buss som går en gång i timmen helt enkelt
då de är trötta efter en dag på dagis.

Ska tigga dasspapper av nån granne istället och handla imorrn
då jag endå ska iväg med bussen då kidsen är på dagis och i skolan.

Dagar som dessa förbannar jag mig själv för att jag inte har KÖRKORT!
Och ingen bil heller...

Eller så förbannar jag M,
som glömde köpa dasspapper sist då jag bad honom om det...

och nu har jag gjort mig typ ovän med honom per telefon..
han fattade nog inte allvaret i att
SKITA OCH INTE HA NÅTT ATT TORKA SIG PÅ!

Hehe, kanske borde plocka bort dassrullen nån gång då han lånar min toa
och sen be honom reda sig själv då han ber om papper.

Ja, då blir han nog varse...!

Nu är vi LYXIGA Här....
hittade några fina vita linneservetter som fick vara "stand in"
(sorry M, de är slut nu, bäst du tar med en rulle innan du kommer)

Ja givetvis slängs de efter användning...
don´t be afraid,
ingen tvätt och återvinning här inte! ;-)


Oops, ska hämta trollen på dagis nu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0